Regnskabsassistent til GymDanmark
Er du servicemindet, grundig, god til at holde overblik og glad for at løse praktiske og administrative opgaver, er du måske vores nye kollega. Har du samtidigt en regnskabsmæssig uddannelse, erfaring som bogholder eller som regnskabsassistent, så kan du være den rette i jobbet som regnskabsassistent på GymDanmarks forbundskontor.
Jobbet er en fuldtidsstilling, hvor hovedvægten af opgaver ligger i bogholderiet, men du vil også komme til at løse andre administrative opgaver.
Du bliver en del af vores kontor, hvor 20 ambitiøse og engagerede ansatte alle brænder for udviklingen af GymDanmark. Vores hverdag er præget af god stemning, en uhøjtidelig omgangstone, en flad organisation præget af fleksibilitet og højt til loftet. Vi lægger stor vægt på at have det godt sammen. Som en del af GymDanmark får du adgang til et stort fagligt netværk i Idrættens Hus, hvor ca. 400 ansatte alle arbejder ind for idrættens verden.
Om jobbet
Du kommer til at referere til den tværfaglige leder og indgå i et team, der servicerer organisationen i forbindelse med afholdelse af aktiviteter og konkurrencer. Som regnskabsassistent kommer du til at arbejde tæt sammen med vores regnskabs- og HR-medarbejder og de primære opgaver vil være følgende:
- Debitor-, kreditor- og indtægtsbogholderi, herunder fakturering, bogføring, betaling, opfølgning og afstemninger
- Support til vores interne udvalg ved kontering m.m.
- Service til foreninger og frivillige
- Diverse praktiske, administrative opgaver
Om dig
Vi lægger vægt på høj faglighed, stærkt engagement og uhøjtidelig omgangstone. Du skal være ambitiøs, arbejdsom og grundig i din opgaveløsning, så ingenting bliver glemt eller overset. Samtidig skal du være indstillet på at bidrage til det gode kollegiale sammenhold og tillidsfulde samarbejde både på forbundskontoret og i relation til de mange frivillige i GymDanmark. Det er derfor vigtigt, at du:
- Har en relevant regnskabsmæssig uddannelse eller baggrund
- Kan arbejde struktureret og håndtere, at der til tider er travlt, er hurtig til at sætte dig ind i nye arbejdsgange og er fortrolig med at teknologi løbende giver nye muligheder
- Har kendskab til Business Central (en fordel – ikke et krav)
- Har respekt og forståelse for vores frivillige og de præmisser, de arbejder under
- Kan deltage i aften- og weekendarbejde, når der er behov herfor
- Har kendskab til gymnastikkens eller idrættens verden (en fordel – ikke et krav)
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Regnskabs- og HR-medarbejder Pia Jensen, tlf. 4326 2602 eller Tværfagligleder Anne Nørkjær Werner, tlf. 4119 1675.
Ansøgningsfrist er mandag den 16. marts 2020. Ansøgning og CV sendes til hr@gymdanmark.dk
Første samtale afholdes fredag den 20. marts 2020 og anden samtale fredag den 27. marts 2020. Tiltrædelse senest fredag den 1. maj 2020.