GymDanmark søger administrative konsulenter
Du brænder for udvikling af administrative processer, du formår at skabe relevante og gode samarbejdsrelationer, du trives i dialogen med frivillige og foreninger – ja? Så vil vi elske at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig.
Du har nu en unik mulighed for at blive en del af DIF’s næststørste forbund GymDanmark – specialforbundet for fitness og gymnastik. Vi er på en spændende rejse, hvor vi udvikler, måden vi arbejder på, og søger nu to administrative konsulenter, hvor den ene stilling er et etårigt barselsvikariat.
Du vil blive tilknyttet GymDanmarks administrative team, og du bidrager til det at være et team, hvor du som tovholder på egne opgaver også understøtter opgaver på tværs af teamet. Teamet supporterer, gennem GymDanmarks konkurrencer og uddannelses- og kursusvirksomhed, GymDanmarks strategiske aktiviteter, med målet om at få flere med. Det gør vi ved at skabe et transparent (sam)arbejde, hvor vi udvikler og ensretter måden, vi arbejder på, i det omfang det giver mening for både kollegaer, frivillige og foreninger. Kort sagt: vi vil være mere for flere – på den fede måde!
Du får mange berøringsflader internt i organisationen, ligesom du i forbindelse med dine arbejdsopgaver kommer i tæt dialog med vores medlemsforeninger, kursusdeltagere og frivillige. Du bliver aktiv i forhold til at få foreningerne og trænerne med, og du skal særligt have fingeren på pulsen i forhold til at opsamle tendenser og viden gennem dialogen med deltagere på vores uddannelser og kurser, og dermed sikre, at vores tilbud er aktuelle og opdaterede.
I GymDanmark ønsker vi en større digital og automatiseret tilgang. I den forbindelse arbejder vi på udvikling af vores CRM-system (Microsoft Dynamics 365). Du vil blive tilknyttet arbejdet som superbruger, hvor du i samarbejde med dine kollegaer i det administrative team forventes at supportere organisationen og løbende bidrage til udvikling af arbejdsprocesserne.
Om stillingen
Fuldtidsstillingen og det etårige barselsvikariat har arbejdsplads på GymDanmarks kontor i Idrættens Hus i Brøndby med mulighed for hjemmearbejdsdage. Du refererer til GymDanmarks vicedirektør og bliver en del af et administrativt team på i alt fire personer, hvor dine primære dialog- og arbejdsopgaver vil være indenfor:
- Opgaver i forbindelse med konkurrencer og udbud af GymDanmarks uddannelser og kurser.
- Udvikling af (digitale) arbejdsprocesser og brugerrejser i samarbejde med kollegaer og frivillige.
- Opgaver målrettet GymDanmarks strategiske aktiviteter.
Vores forventninger til dig
Udover, at vi forventer, at du kan se dig selv løfte opgaver indenfor dine arbejdsområder forbundet med stillingen, skal du have en lyst til at arbejde i en idrætsorganisation, hvor passionen er stor for foreningsliv og det at være frivillig.
Vi lægger vægt på ansvarlighed, stærke samarbejdsevner og et stort engagement, hvor du skal være i stand til at agere proaktiv og udøve en stor grad af selvledelse, hvor du igangsætter, styrer og gennemfører en række forskelligartede processer i forbindelse med dine arbejdsopgaver. Vi forventer, at du er ambitiøs, grundig og effektiv i din opgaveløsning. Du skal være indstillet på at bidrage til det gode kollegiale sammenhold og tillidsfulde samarbejde, både på forbundskontoret, i relation til vores foreninger og med de mange frivillige, der er engageret i GymDanmark.
Det er desuden vigtigt, at du:
- Har en relevant uddannelse og erfaring indenfor administration.
- Har interesse i og erfaring med arbejdet i digitale værktøjer, herunder Microsoft Office-pakken, særligt Outlook, Word og Excel. Hvis du samtidig har erfaring med WordPress og Microsoft Dynamics 365 er det en fordel, men ikke et krav. Du skal blot være villig til at lære og agere som superbruger.
- Har stærke kommunikationsevner, hvor du kan formidle godt til kollegaer, ledelse, foreninger og frivillige, ligesom du er serviceorienteret, da du ofte er første kontaktpunkt for både interne og eksterne interessenter.
- Er fleksibel, da dine opgaver og ansvarsområder kan variere og det er nødvendigt, at du kan tilpasse dig ændrede omstændigheder og opgaver.
- Er analytisk funderet, hvor du er i stand til at analysere information, identificere mønstre og trække konklusioner for at løse dine opgaver.
- Er indstillet på at arbejde i aftentimer og weekend i det omfang det er relevant i forbindelse med opgaver og i kontakten til frivillige og foreninger.
Praktisk information
Hvis du har spørgsmål eller gerne vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Trine Merete Hagemann på tlf. 7174 9906.
Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger modtages indtil stillingen er besat. Ansøgning og CV sendes til Trine Merete Hagemann e-mail trh@gymdanmark.dk. Der planlægges i udgangspunktet med to samtaler, hvor der indhentes referencer efter aftale mellem første og anden samtale. Tiltrædelse i jobbet er 1. marts eller tidligere.
Din lønforventning bedes angivet som en del af din ansøgning.
Om GymDanmark
GymDanmark er ét af Danmarks ældste og største idrætsforbund med godt 200.000 gymnaster og fitnessudøvere. GymDanmarks administration har hjemme på Forbundskontoret i Idrættens Hus i Brøndby. Vi er 20 ansatte der alle brænder for udviklingen af gymnastik og fitness. Vores hverdag er præget af god stemning, en uhøjtidelig omgangstone og en flad organisation, hvor vi lægger vægt på at have det godt sammen. Vi har fredagsbar og fællestræning for dem, der har lyst, og Idrættens Hus byder desuden på fælles kantineordning, faglige netværk og træningsfaciliteter. GymDanmark ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen – uanset køn, etnisk baggrund, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.