GymDanmark søger Regnskabsmedarbejder
Forbundets mange aktiviteter er i høj grad drevet af frivillige kræfter, og vi har et øget fokus på at understøtte vores frivillige og folkevalgte i deres arbejde – politisk og i aktiviteterne. Det kræver en effektiv organisering og et konstant blik på økonomien at gøre det frivillige arbejde nemt og sjovt. Som regnskabsansvarlig skal du være med til at sikre, at alle projekter drives professionelt og efter gældende regler.
Om jobbet:
Du vil få ansvaret for økonomi og HR med opgaver, der spænder fra den daglige drift i bogholderiet til udarbejdelse af årsregnskab. Fra klargøring af løn, fravær- og ferieadministration til mødeplanlægning. Du skal have en stærk regnskabsfaglighed, da meget i bogholderiet skal klares uden systemhjælp.
Dine opgaver vil være mangeartede, og du vil få ansvar for:
- Debitorbogholderi herunder fakturering og debitorpleje
- Bogføring af indtægter og afstemning af bankkonti
- Løn- og personaleadministration herunder lønbogføring
- Bilagshåndtering via mail, samt indhentning af godkendelser og kontering
- At sikre, at GymDanmark er opdateret på regler og nye tiltag inden for det økonomiske og administrative område
- Bidrage til udarbejdelse af analyser og beslutningsoplæg til bestyrelsen
- Medvirke til forberedelse og opfølgning på personalemøder og bestyrelsesmøder samt deltagelse på relevante bestyrelsesmøder
- Medvirke til forberedelse og opfølgning på vores årlige repræsentantskabsmøde
- Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab og budgetter
Hvis du har erfaring fra en lignende stilling, og sans og interesse for HR og personalejura er dette også en fordel.
Om dig:
Vi lægger vægt på høj faglighed, stærkt engagement og uhøjtidelig omgangstone. Du skal være ambitiøs, arbejdsom og grundig i din opgaveløsning, så ingenting bliver glemt eller overset. Samtidig skal du være indstillet på at bidrage til det gode kollegiale sammenhold og tillidsfulde samarbejde både på forbundskontoret og i relation til de mange frivillige i GymDanmark.
Det er derfor vigtigt, at du:
- har minimum 5 års erfaring med bogholderi
- har et veludviklet analytisk og strategisk syn
- er teamplayer og hurtig til at sætte dig ind i nye ting
- positiv og udadvendt
- erfaring med HR og kontraktudarbejdelse er en fordel
- har kendskab til gymnastikkens og/eller idrættens verden
- har respekt og forståelse for vores frivillige og de præmisser, de arbejder under
- deltager i aften- og weekendarbejde efter behov
Om os:
Vi tilbyder en moderne arbejdsplads med ualmindelig god stemning og højt til loftet. Forbundskontoret består af 20 ambitiøse og engagerede ansatte, der alle brænder for GymDanmark og for udvikling af organisationen.
GymDanmarks administration har kontor i Idrættens Hus i Brøndby sammen med cirka 400 øvrige ansatte inden for idrættens verden, hvilket giver et stort fagligt netværk under samme tag. Idrættens Hus byder desuden på fælles kantine og diverse motionsfaciliteter.
Forbundskontoret servicerer vores 200.000 medlemmer, 10.000 licenshavere, 450 foreninger, otte disciplinudvalg, adskillige undersektioner, samt 100 folkevalgte, herunder forbundsbestyrelsen.
Vi er ikke lønførende, så passionen skal drive dig. Vi gør os umage med at skabe en arbejdsplads, hvor vi har det sjovt samtidig med, at medarbejderne udvikles fagligt.
Du får stillet mobiltelefon og PC til rådighed.
Praktisk info
Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Ansøgningsfristen er onsdag den 6. juni 2018.
Send din ansøgning og dit CV til kommunikationskonsulent Anette Jentzsch aje@gymdanmark.dk
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 24 og 25.
For flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Direktør Ditte Okholm-Naut på tlf. 43 26 26 01.
GymDanmark ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen – uanset køn, etnisk baggrund, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at gymnastik er for alle, er også afspejlet i vores rekrutteringsproces.