Trampolin webinar - GymDanmark

Trampolin webinar

25 nov 2020 kl. 19:00 - 20:30
Arrangør Trampolin
Sted Online

Kære alle

Foreninger, ledere, trænere og gymnaster i Trampolin inviteres til webinar, vedrørende ny struktur i GymDanmark ift. landsholdsaktiviteter og konkrete tiltag for klubudvikling, startende allerede fra foråret 2021.

Vi håber at I vil formidle denne invitation videre til relevante personer i jeres forening, så vi har så mange repræsentanter fra miljøet som muligt.

Webinaret afholdes onsdag d. 25. nov. Kl. 19.00-20.30. Der er mulighed for at logge på fra kl. 18.50. ved at klikke på nedenstående link

Webinaret afholdes af GymDanmark med deltagerne Helge Fisker, landsholdschef i GymDanmark, Trine Frederiksen som udvalgsformand i UTR samt Anette Dalsten, koordinerende junior- og seniorlandstræner i Trampolin.

Det vil være muligt som deltager at byde ind med spørgsmål, overvejelser og perspektiver ift. de fremlagte aktiviteter for 2021.

Programmet for Trampolin webinaret er:

  • Indflyvning til dagens webinar
  • Præsentation af Bedre sportslig udvikling i GymDanmark
    • Fra strategi til handling
      • International afdeling
      • National afdeling
    • Aktiviteter i ny struktur
      • Landshold, Talent- og Eliteudviklingssamlinger/Trænersymposier, Talentudviklingssamarbejder og Talentwebinarer
      • Ny struktur for aktiviteter i Trampolin
    • Spørgsmål og kommentarer fra deltagere
  • LH aktiviteter og TEU-samlinger i 2021
    • Trampolinkalender m. LH aktiviteter og TEU-samlinger
      • Udtagelseskriterier mm.
    • Spørgsmål og kommentarer fra deltagere
  • Opsamling og tak for i dag

Det vil være muligt at logge på fra kl. 18.50, så vi er sikre på at teknikken virker.

Når du trykker deltager, kommer du ind i et venterum. Vi bestræber os på at lukke dig ind så hurtigt som muligt.

Hvis du ikke kan komme ind på webinaret i tidsrummet, så kontakt Espen på 51712912, så vil vi forsøge at hjælpe hurtigst muligt.

Det forventes at webinaret tager ca. 1,5 time. 

 

VIGTIG INFO

Når du logger på, vil du blive bedt om at angive et navn. Her vil vi gerne have at der bliver skrevet deltagernavn samt forening.

Sæt mikrofonen på lydløs.

Ønsker man at stille et spørgsmål skriver man sit NAVN i chatten og ordstyreren vil give dig ordet, når det passer.

Det vil være muligt at stille spørgsmål efter hvert oplæg, samt til sidst i en fælles debat. Se dagsorden!

Deltagelse fra computer

Når du åbner linket, vil du blive spurgt om du vil åbne mødet i din browser eller via appen.
Hvis du vælger browser vil mødet åbne direkte i din fane i din browser
Hvis du vælger appen, vil computeren hente appen og derefter åbne mødet.

Deltagelse fra tablet/telefon

For at kunne tilgå mødet via tablet/telefon skal du på forhånd hente appen “Microsoft Teams” – Den er gratis. Herefter åbnes linket i appen, når der klikkes på det.

Deltage i Teams mødet

Log på mødet