Gymnaestrada 2023 - Info til holdledere - GymDanmark

Gymnaestrada 2023 - Info til holdledere

På denne side finder I som holdledere relevant information.

Siden er ment som en hjælp til jer, og skal dermed ikke deles med deltagerne.

Siden er skjult og kan kun findes via det link vi har fremsendt i mails.

Under selve Gymnaestrada vil siden også blive opdateret hver dag med informationer fra infomøder, rettelser i program mm.

  • Tidslinje (som opdateres løbende)

    Februar

    • Paradedragter prøves og bestilles

    Marts

    • Deadline til at indsende bestillingsliste over paradedragter – 15/3.
    • Udfyldelse af transportspørgeskema senest 28/3.

    April

    • 26. april: deadline for at sende de sidste oplysninger som skal indtastes i FLIP
    • Deadline for betaling af 2. rate d. 30/4, som består at den resterende del af deltagerbetalingen
    • Bulletin 5 bliver tilgængelig
    • Holdene skal være klar med den sidste info, og kunne sende dette når vi ved hvad I kan taste, og hvad GymDanmark skal taste

    Maj

    • 2. maj: deadline for at sende info om evt. tilkøb af aftensmad
    • Deadline for betaling af 3. rate som består af evt. tilkøb (sovepakke, showbilletter, aftensmad)
    • Skoler offentliggøres

    Juni

    • Afrejseopvisning på Gymnastikhøjskolen i Ollerup d. 4. juni
    • GymDanmark afvikler fysiske infomøder for holdledere og trænere (OBS på ny dato!).
      • 13/6, 18.00-19.30 – Fyn
      • 14/6, 18.00-19.30 – Sjælland, Idrættens Hus i Brøndby  
    • Slut juni – Program offentliggøres

     

  • Informationer der skal registreres i Flip

    Følgende skal sendes til Gymnaestrada@gymdanmark.dk senest d. 26. april. OBS på den korte deadline.

    Det er kun os i GymDanmark der kan få adgang til FLIP og indtaste informationerne.

    • Holdpræsentation (på engelsk!) – Vær OBS på, at den holdpræsentation I sender til os, muligvis kommer i en printet engelsk infofolder også. 
    • Musik (i MP3, MP4 eller WAV format)
    • Holdbillede
    • Deltagerbilleder – Kun dem I mangler at uploade. Dem I har nået at uploade behøver I ikke fremsende. Deltagerbillederne skal deles enten via google eller en we transfer med gymnaestrada@gymdanmark.dk. HVERT BILLEDE skal være navngivet med personens fulde navn.
    • Ankomst og afrejsetid og dato – samt transportform (Bus, Fly osv.) Ankommer I som hold på forskellige tidspunkter og med forskellige transport former, skal vi have et excelark med angivelser af, hvilke personer der ankommer hvornår, og med hvad.
  • Priser

    Deltagerbetaling: 5.950 kr. pr. person

    Tilkøb:

    • Aftensmad  (7 måltider + alkoholfri drikkevare): 1.100 kr. pr. person
    • Showbilletter
      • Landeaften kategori A: 265 kr.
      • Landeaften kategori B: 215 kr.
      • FIG Galla kategori A: 305 kr.
      • FIG Galla kategori B: 265 kr.
    • Sovepakke (luftmadras, pude, tæppe og sengetøj): 640 kr. pr. styk
  • Kontaktinfo på GymDanmark Delegations ledelse og skoleledere

    Mie Hytteballe Kristensen – Delegationsleder – GymDanmark: 30133627

    Kathrine Labæk – Delegationsleder – GymDanmark: 20101471

    Lene Christiansen – Delegationsleder – GymDanmark (frivillig): 21758646

     

    Troels Jensen – Skoleleder:

    Susanne Ryhl – Skoleleder:

    Merete Duus – Skoleleder:

  • Kontaktinfo på holdledere

    Her følger kontaktinfo på holdledere

  • Indmarch og åbningsceremoni d. 30. juli

    Her følger info om indmarch.

    Herunder mødetid, sted og paradetøj.

    Krav til tøj under åbningsceremonien:
    Alle deltagere skal være iført paradedragten (de sorte bukser og den røde jakke).
    Hvis deltagerne får det varmt og vil tage jakken af under åbningsceremonien, så anbefaler vi, at man
    er iført den
    røde T-shirt eller den røde top fra Gymnaestrada webshoppen.  

     

  • Afslutningsceremoni d. 5. august

    Her følger info

    Herunder mødetid, sted og paradetøj.

  • Opvisninger

    Her følger alle vigtige informationer om jeres opvisninger

  • Vigtige links